Bursa locurilor de munca pentru absolventi






Burse ERASMUS - anul universitar 2019-2020

Concursul de selectie a candidatilor pentru bursele ERASMUS va avea loc in data de 22 octombrie 2019, ora 14:00 – Decanat. In vederea participarii la concursul de selectie, studentii vor depune la Secretariatul facultatii(d-na secretara Mihaela Stanca) pana luni 21 octombrie ora 16:00, dosarul de candidatura care va cuprinde urmatoarele documente:

  • Curriculum Vitae Europass in ENG (inclusiv o fotografie, CNP, tel. si E-mail de contact) 2 pag.
  • Situatia scolara (pentru studentii la programele de masterat anul I se ia in considerare media de admitere si situatia scolara a semestrului I)
  • Copii ale unor diplome de premii stiintifice, sau dovezi ale unor activitati extracurriculare deosebite.
  • Cererea de inscriere adresata decanului in ENG, in care se va preciza Universitatea/ Universitatile si codul ERASMUS al acesteiea / acestora unde candidatul doreste sa efectueze studiile (vezi lista acordurilor ERASMUS ale Facultatii de Transporturi), precum si tipul de bursa pentru care opteaza candidatul (de studiu, de stagiu, de plasament), durata (un semestru – care, sau un an).
  • Scrisoarea de motivatie (redactata in limba engleza)
  • Atestat de competente lingvistice (nivel minim B2) – studentii care au sustinut testul in UPB atestatul poate fi ridicat din secretariatul facultatii de transporturi

Procesul de acordare a bursei ERASMUS se supune Regulamentului privind Mobilitatea studentilor din UPB în cadrul programului LLP/ERASMUS.

 

 


Burse sociale

Dosarele pentru acordarea burselor sociale pentru semestrul I se depun până la data de 18.10.2019, la secretariatul facultatii.

Conditii burse sociale (.pdf)

Cerere Burse Sociale (.doc)


Proiect PISA

REZULTATELE PRELIMINARE ALE ETAPEI PRIVIND SELECȚIA GRUPULUI ȚINTĂ – PISA



PISA-Program înscriere în GT (.docx)

Conform Calendarului de selecţie a grupului ţintă,  în perioada 02-04.10.2019 se va desfăşura etapa de depunerea a dosarelor de înscriere a candidaților pentru proiect cu titlul: „PROFESORI INOVATORI – STUDENTI ANTREPRENORI! (PISA)”.


02.09.2019 - Calendarul înscrierii studențiilor în proiectul PISA

PISA Anexa 3a - Fisa aplicantului student



Anunt angajare compania Elite HR

Recruteaza tineri/proaspat absolventi care doresc sa se specializeze si sa-si construiasca o cariera de succes in domeniul transportului international de marfuri, pentru angajatori CASE DE EXPEDITII din Bucuresti. (Agent Transport International / Expeditor International / Freight forwarder)

Anunt angajare



Anunt angajare compania GFR


Grup Feroviar Roman, angajeaza tineri absolventi/masteranzi ai Facultatii de Transporturi – specializare Ingineria Transporturilor şi a Traficului si Material Rulant de Cale Ferata - MRCF, motivati sa lucreze in domeniul transporturilor feroviare, pentru ocuparea posturilor vacante de INGINER.   Anunt angajare


Anunt angajare compania HaynesPro Data SRL

Compania HaynesPro Data SRL angajeaza tineri/proaspeti absolventi care doresc sa se dezvolte si sa se perfectioneze in domeniul auto.

Anunt angajare




Anunt angajare compania AKKA

Compania Akka angajeaza ingineri fara experienta anterioara ce doresc sa isi dezvolte o cariera in Automotive.

Se organizeaza traininguri initiale de CATIA si NewPDM precum si alte traininguri specifice jobului.

anunt AKKA

 


Euro 200

Acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare în cadrul programului "EURO 200" pentru anul 2019 - adresa nr. 259/20.02.2019 (MEN)


Programul de mobilitati de scurta durata Athens Network se va desfasura in perioada 16-24 martie 2019.

Pentru a aplica la acest program este obligatoriu ca studentii să aibă cunoștințe de limba engleză nivelul B2 si sa parcurga etapele de mai jos:

Termenul limita pentru inscrieri este 28 ianuarie 2019.

Poster Athens Network (.pdf)


 

 

Recruteaza tineri/proaspat absolventi care doresc sa se specializeze si sa-si construiasca o cariera de succes in domeniul transportului international de marfuri, pentru angajatori CASE DE EXPEDITII din Bucuresti. (Agent Transport International / Expeditor International / Freight forwarder)

Descrierea jobului: mai multe info









S.C. Megatech Engineering Center SRL angajează absolvenți sau studenți în an terminal pentru postul de Inginer Proiectant în domeniul dezvoltării pieselor din material plastic în industria auto.

CAD Inginer/ Proiectant


Cei interesați pot trimite C.V.-ul la adresele următoare: info.ro@mgtindustries.com cristian.ilie@mgtindustries.com


Burse sociale -semestrul al II-lea

Dosarele pentru acordarea burselor sociale pentru semestrul al II-lea se depun pâna la data de 01.03.2018 la secretariatul Facultății de Transporturi.

Anunt (.pdf)

Declaratia de venituri (.pdf)


Oferta angajare













Cadourile de Crăciun vin mai devreme sub forma internshipurilor de la Bitdefender. Dacă te numeri printre cei care vor să găsească mediul perfect pentru o carieră de succes și care vor să-și facă upgrade la nivelul cunoștințelor, acceptă provocarea Bitdefender și înscrie-te pentru:

• Business Applications

• Business Intelligence

• IT Operations

Înscrie-te aici -> https://goo.gl/C4Xsv4

 



Oferta angajare

S.C. SMART AIRLINE SERVICES SRL angajeaza absolventi sau studenti în an terminal in domeniul transportului aerian de mărfuri.

Cei interesați pot trimite C.V.-ul la adresa de e-mail: dragos.stefanescu@smart-airline.ro

 



Dosare BURSE SOCIALE

Dosarele pentru acordarea de burse sociale în semestrul II se depun la secretariat până cel târziu la data de 17.03.2017

(anunt burse sociale sem II 2017.pdf)

  1. Declarație de venit (formularul se ridică de la secretariat);
  2. Adeverinţe de venit cu venitul NETde la părinţi pe lunile noiembrie, decembrie și ianuarie 2017;
  3. Taloane de pensie pe lunile noiembrie, decembrie și ianuarie 2017 , dacă este cazul;
  4. Adeverinţe de venit NETale soţiei sau soţului pe lunile noiembrie, decembrie și ianuarie 2017 , dacă este cazul; (pentru studentii casatoriti)
  5. Declarații notariale ale părinților studentului, în cazul în care aceștia nu realizează venituri;
  6. Adeverinţă de la Administraţia Financiară , din care să reiasă dacă realizează sau nu alte venituri, din activităţi independente;
  7. Adeverinta de la Primarie pentru cei care locuiesc in provincie din care sa reiasa daca au teren si venitul obtinut din terenul respectiv
  8. Adeverinţe de elev sau student la învăţământul de stat, cursuri de zi pentru frati/ surori (cu specificatia daca au sau nu bursa si valoarea bursei); sau copie a certificatului de naştere pentru fraţii/ surorile care nu au împlinit vârsta de şcolarizare;
  9. Copie a certificatului/certificatelor de deces, în cazul în care unul sau ambii părinţi sunt decedaţi;
  10. Cupoanele de pensie de urmas pentru studentii care au parinti decedati;
  11. Copie a hotărârii de divorţ, în cazul în care părinţii sunt divorţaţi si cupoanele de pensie de intretinere sau declaratie la notar, pe propria raspundere daca nu primesc pensie;
  12. Adeverinţă medicală pentru una dintre bolile cuprinse în regulament, de la Dispensarul UPB, situat în caminul P7, daca este cazul;

  13. Codul IBAN trebuie să fie introdus în baza de date a secretariatului, la adresa https://studenti.pub.ro

    Pentru studentii casatoriti, se considera ca familia de sine statatoare este formata din: sot, sotie si copii.

    Au dreptul să primească bursa socială studenții care au venitul NET lunar pe membru de familie de maximum 1450 lei (in limita fondului repartizat de Minister).

    Bursa se acordă în funcție de următoarele criterii:

    -situatii deosebite(orfani de ambii parinti, proveniti din casele de copii, bolnavi)

    -venitul net pe membru de familie ;

    -media notelor obţinute în semestrul anterior (minim 5,00).



Universitatea POLITEHNICA din București vă invită la ERASMUS OPEN DOORS în data de 9 martie 2017

Erasmus Open Doors – 9 martie 2017

Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale (ANPCDEFP), împreună cu birourile Erasmus+ din universităţile participante la program şi reţeaua promotorilor Erasmus+ vă propun în data de 9 martie 2017 evenimentul Erasmus Open Doors (EOD).

Biroul ERASMUS+ al Univeristăţii POLITEHNICA din Bucureşti (UPB) va organiza o sesiune specială în spiritul acestei zile, pe 9 martie 2017, orele 12:00, în sala AN010 (Amfiteatrul "Radu Voinea" – clădirea rectoratului.

Programul va include o prezentare a programului Erasmus+ şi prezentări ale foştilor bursieri Erasmus.

 


În perioada 14-31 Octombrie 2016 va avea loc o nouă sesiune de selecţie pentru bursele Erasmus+ pentru anul academic 2016-2017, conform deciziei UPB. Data interviului şi detaliile privind depunerea dosarului sunt stabilite de fiecare facultate. Informaţiile de bază privind procesul de selecţie al studenţilor şi pregătirea mobilităţii se gasesc la secţiunea Studenţi Erasmus.

http://www.upb.ro/program-erasmus-llp.html

Regulamentul privind mobilitatea Erasmus a studenţilor,masteranzilor şi doctoranzilor de la UPB în anul univ. 2016 - 2017