avizier
Structura anului universitar 2019 – 2020

Calendar (.pdf)


Cazarea studenților Facultății de Transporturi pentru anul universitar 2019 – 2020

Cazarea studenților Facultății de Transporturi pentru anul universitar 2019 – 2020 se va face în două etape, astfel:
În etapa I vor fi cazate următoarele categorii de studenți:

  • Toți studenții an 0 licență și an 0 master (admiși și înmatriculați în urma concursului de admitere 2019) care au depus cerere de cazare și care întrunesc toate condițiile prevăzute de Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea căminelor şi cantinelor care aparţin UNIVERSITĂŢII POLITEHNICA din BUCUREŞTI;
  • Studenții (licență și master) care sunt declarați promovați în anul superior de studii la sfârșitul sesiunii normale de restanțe, care și-au formulat cererea de cazare pe website-ul http://studenti.pub.ro și care întrunesc toate condițiile prevăzute de Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea căminelor şi cantinelor care aparţin UNIVERSITĂŢII POLITEHNICA din BUCUREŞTI (în limita locurilor disponibile);
  • Doctoranzii care au îndeplinite îndatoririle menționate în Regulamentul Studiilor Universitare de DOCTORAT, care și-au formulat cererea de cazare pe website-ul http://studenti.pub.ro și care întrunesc toate condițiile prevăzute de Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea căminelor şi cantinelor care aparţin UNIVERSITĂŢII POLITEHNICA din BUCUREŞTI (în limita locurilor disponibile).

Prima etapă de cazare se va desfășura în cursul săptămânii 16-23 septembrie 2019, după un program și o defalcare pe ani de studii care vor fi anunțate în timp util pe website-ul Facultății de Transporturi transport.pub.ro


Studenții ale căror cereri de cazare nu au fost aprobate în prima etapă, cei care nu și-au formulat în timp util cererile de cazare pe website-ul http://studenti.pub.ro sau care sunt în alte situații deosebite vor aștepta rezolvarea solicitării lor (în limita locurilor disponibile) după 30 septembrie 2019.


IMPORTANT

  • Studenții doctoranzi care solicită cazare în căminele Facultății de Transporturi trebuie să prezinte obligatoriu la primirea repartiției o adeverință din partea Școlii Doctorale Transporturi care să ateste calitatea de student doctorand, care va fi vizată de conducătorul de doctorat prin care certifică faptul că au îndeplinite îndatoririle menționate în Regulamentul Studiilor Universitare de DOCTORAT
  • Studenții care se încadrează într-o categorie care beneficiază de gratuitate/reducere de plata a taxei de cazare conform prevederilor legale (copii de cadre didactice, bursieri ai statului român, orfani de unul/ambii părinți, studenți cu handicap grav și accentuat, proveniți dintr-un centru de plasament, copii ai eroilor-martiri ai Revoluției Române din Decembrie 1989 etc.) vor prezenta, LA PRIMIREA REPARTIȚIEI, documentele doveditoare (în original și copie) la Comisia de cazare a Facultății:
  • Adeverință de fiu/fiică de cadru didactic vizată de Inspectoratul Școlar Județean sau Universitate
  • Certificat/certificate de deces ale unuia/ambilor părinți
  • Certificat de urmaș al eroilor-martiri ai Revoluției Române din Decembrie 1989
  • Adeverință de handicap pentru persoanele în cauză (conform Legii 448/2006, art.16 alin. (8))
  • Etc.

În caz contrar, nu vor putea beneficia de gratuitate/reducerea taxei de cazare.




Conferinţa naţionala pentru elevi şi studenţi


În perioada 26 -31 august 2019, Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti organizează cea de-a doua ediţie a Conferinţei naţionale pentru elevi şi studenţi! 


Ne bucurăm că din cei 375 de elevi din clasele a X-a, a XI-a şi a XII –a din toată ţara, 180 au dorit să ne cunoască activitatea didactică şi laboratorele în care studenţii noştri învaţă. Astfel, pentru a întelege ce înseamna a fi student în cadrul Facultăţii de Transporturi, cadrele didactice de la departamentele: Transporturi, Trafic şi Logistică, Telecomenzi şi Electronică în Transporturi, Autovehicule Rutiere şi Material Rulant de Cale Ferată le-au prezentat elevilor laboratoarele şi centrele de cercetare. 


De asemenea, o grupă de 30 de elevi a avut ocazia de a participa activ la un laborator de Trafic Rutier, disciplină studiată în cadrul Departamentului Transporturi, Trafic și Logistică, în care elevii au învăţat cum să utilizeze software-ul Aimsun pentru a simula fluxurile de vehicule şi pietoni într-o intersecţie aleasă. 


Dragi elevi, echipa de promovare a Facultaţii de Transporturi vă mulţumeşte pentru interesul arătat şi vă aşteaptă în anii următori la cursurile acestei facultăţi, dar în calitate de studenţi ai Universităţii Politehnica din Bucureşti! Mult succes pe mai departe!





INSCRIEREA LA EXAMENUL DE DIPLOMA Septembrie 2019

ACTE NECESARE PENTRU INSCRIEREA LA EXAMENUL DE DIPLOMA SEPTEMBRIE 2019

  • CERERE  DE INSCRIERE (completata din contul studentului de pe site-ul studenti.upb.ro) VIZATA DE PROFESORUL ÎNDRUMATOR
  • dovada completării Chestionarului de Angajabilitate pe platforma https://studenti.pub.ro/ (vezi mai jos detalii)
  • DIPLOMA DE BACALAUREAT + FOAIA MATRICOLA LICEU
  • FISA DE LICHIDARE (se ridica de la scretariat)
  • DECLARATIE DE ORIGINALITATE A PROIECTULUI DE DIPLOMA
  • 2 FOTO COLOR TIP BULETIN 3/4
  • COPIE   CARTE IDENTITATE
  • TAXA INSCRIERE (300 RON) PENTRU ABSOLVENTII  CARE  AU STUDIAT IN REGIM CU TAXA SAU CARE  AU MAI SUSTINUT EXAMENUL DE DIPLOMA
  • CHESTIONAR ANGAJABILITATE  PRINTAT (COMPLETAT PE CONTUL DE STUDENT CU SPECIFICAREA DATEI COMPLETARII  SI SEMNATURA


INSCRIERILE SE FAC  LA  SECRETARIATUL FACULTATII ÎN PERIOADA 26.08 – 06.09.2019    ORELE 9:00-15:00

Sustinere examen de diploma 09 -11.09.2019 IN FUNCTIE DE SPECIALIZARE
PROIECTUL DE DIPLOMA SE DEPUNE LA SECRETARUL COMISIEI (DEPARTAMENT)

STUDENTII AU OBLIGATIA SA COMPLETEZE CHESTIONARUL PRIVIND ANGAJABILITATEA- PE PLATFORMA https://studenti.pub.ro

- Pașii de completare exemplu
- Exemplu de Certificat corect (datat) pentru formularul completat exemplu



INSCRIEREA LA EXAMENUL DE DISERTATIE

ACTE NECESARE PENTRU INSCRIEREA LA EXAMENUL DE  DISERTATIE SEPTEMBRIE  2019
  • CERERE  DE INSCRIERE (completata din contul studentului de pe site-ul studenti.upb.ro) VIZATA DE PROFESORUL INDRUMATOR
  • dovada completării Chestionarului de Angajabilitate pe platforma https://studenti.pub.ro/ (vezi mai jos detalii)
  • DIPLOMA DE BACALAUREAT
  • DIPLOMA DE ABSOLVENT FACULTATE 
  • SUPLIMENT DIPLOMA  FACULTATE
  • FISA DE LICHIDARE (se ridica de la scretariat)
  • DECLARATIE DE ORIGINALITATE A PROIECTULUI DE DISERTATIE
  • COPIE   CARTE IDENTITATE
  • TAXA INSCRIERE (300 RON) PENTRU ABSOLVENTII  CARE AU STUDIAT IN REGIM CU TAXA SAU  PENTRU ABSOLVENTII CARE  AU MAI SUSTINUT EXAMENUL DE  DISERTATIE

INSCRIERILE SE FAC  LA  SECRETARIATUL FACULTATII ÎN PERIOADA 26.08 – 063.09.2019   ORELE 9:00-15:00

SUSTINERE EXAMEN DISERTATIE 09 – 11.09.2019 ÎN FUNCTIE DE SPECIALIZARE

PROIECTUL DE DISERTATIE SE DEPUNE LA SECRETARUL COMISIEI (DEPARTAMENT)

STUDENTII AU OBLIGATIA SA COMPLETEZE CHESTIONARUL PRIVIND ANGAJABILITATEA- PE PLATFORMA https://studenti.pub.ro

- Pașii de completare exemplu
- Exemplu de Certificat corect (datat) pentru formularul completat exemplu



Proiect pentru studenții Facultății de Transporturi: „Profesori Inovatori - Studenți Antreprenori! (PISA)”!

Stimați studenti, vă facem cunoscut faptul că în data de 09.07.2019 a fost semnat Contractul de finanțare aferent proiectului cu titlul PROFESORI INOVATORI - STUDENTI ANTREPRENORI! (PISA). Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6: „Educatie și competențe”, Prioritatea de investiții – 10.ii. Îmbunătățirea calității și eficienței și accesul la învățământul terțiar și a celui echivalent în vederea creșterii participării și a nivelului de educație, în special pentru grupurile defavorizate. Beneficiarul proiectului este Universitatea POLITEHNICA din București (UPB). Proiectul este implementat în parteneriat cu Universitatea din Pitesti (UPIT) și se va desfășura pe o perioadă de 24 luni de la data semnării Contractului de finanțare.

 

Mai multe informatii (.pdf)


Concursul de eseuri pentru tineri


Lansarea concursului de eseuri pentru tineri, cu varste cuprinse intre 18 - 25 ani.
Competitia este organizata de catre Comisia Europena, prin Directia Generala Piata Interna, Industrie, Antreprenoriat si IMM-uri si isi propune sa incurajeze tinerii sa isi exprime opiniile si sa raspunda provocarilor intampinate in acest domeniu.

Termenul limita pentru inaintarea eseului este 16 august a.c.

Mai multe informatii pot fi gasite la urmatoarele adrese:

https://blogs.ec.europa.eu/promotingenterprise/youth-essay-competition-2019-launch/ sau smweek@loweurope.eu



Festivitatea de absolvire a promotiei de ingineri 2019 "Petrache Poenaru"

Sâmbătă, 6 iulie 2019, ora 10

UPB ANUNȚĂ ORGANIZAREA FESTIVITĂȚII DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI DE INGINERI 2019 ”PETRACHE POENARU” la ROMEXPO – 6 IULIE 2019




ABONAMENTELE S.T.B.

ABONAMENTELE S.T.B. SE DEPUN LA SECRETARIAT PĂNA LA DATA DE 27.06.2019


SONDAJ - ARUT

Dragi studenti din anii 1,2 şi 3 de licenţă, Master (anul 1) şi Doctorat, ARUT (Alianţa Română a Universităţilor Tehnice), din care şi UPB face parte realizează un sonda în cadrul proiectului - Valori culturale şi profesionale din universitatile tehnice romanesti. De  aceea, avem rugamintea sa raspundeti la chestionarele urmatoare:

a)      Inventar valori

http://www.isondaje.ro/sondaj/693286480/

b)     Utilizarea platformelor social-media și caracteristicile job-ului ideal_POLITEHNICA BUCURESTI

http://www.isondaje.ro/sondaj/697846728/

Va multumim!


Permise de calatorie DiscoverEU

Ai 18 ani și ești cetățean al Uniunii Europene? Pregătește-te să explorezi Europa!

DiscoverEU este o inițiativă a Uniunii Europene care îți dă posibilitatea de a călători prin Europa. Utilizând ca mijloc principal de transport trenul (există și excepții pentru a permite participarea tinerilor care locuiesc pe insule sau în zone îndepărtate), vei putea admira varietatea nesfârșită a peisajelor și orașelor europene. Această călătorie îți va da șansa de a întâlni alți tineri, de a deveni mai independent și mai încrezător și de a-ți explora propria identitate europeană. În fiecare an se organizează două runde de înscrieri, iar Uniunea Europeană le acordă tinerilor selectați permise de călătorie.  

mai multe info


Taxa de refacere pentru disciplinele restante

Întrucat termenul de plată a taxei de refacere pentru disciplinele restante a fost depăşit, studenţii care nu au achitat refacerea disciplinelor pot achita doar în baza unei cereri aprobate de conducerea facultăţii, după  ce a fost vizată de titularul disciplinei.
Termenul limită pentru achitarea taxelor în aceste condiţii este 17 mai 2019.

Cerere refacere disciplina restanta cu acordul prof. titular de disciplină (.docx)
Decizie (.pdf)


Tabere studenţeşti - vara 2019


Anunt ridicare locuri tabere 2019 (.pdf)


Locuri tabara Transporturi 2019 (.pdf)

Proces verbal de ordonare finală a studenţilor care au depus cereri pentru locuri în programul ,,Tabere Studenţeşti” anul 2019

Lista studenţilor care au depus cereri pentru locuri în programul ,,Tabere Studenţeşti” anul 2019 (.pdf)

Eventuale observații privind informațiile conținute în tabelul de mai sus pot fi transmise până cel mai târziu în data de 24.05.2019 la adresa de e-mail transport@upb.ro



Cererile individuale completate (conform ANEXEI NR. 4 la metodologie), semnate şi la care sunt anexate în copie documentele doveditoare (dacă este cazul)* se pot depune NUMAI în perioada 19 aprilie – 17 mai 2019, astfel:

- la Secretariatul Facultăţii de Transporturi;

- prin fax, la numărul 021 318 10 12;

- la adresa de e-mail transport@upb.ro

 *participare, premii la diverse concursuri profesionale, manifestări ştiinţifice, culturale, artistice, sportive, activităţi de voluntariat în anul universitar 2018 – 2019


 Cererea tip se poate ridica de la secretariatul Facultăţii de Transporturi sau poate fi descărcată aici.

 Metodologia privind organizarea taberelor studenţeşti (ANEXA la Ordinul MTS nr. 513 din 02.04.2019) poate fi consultată la Avizierul Facultăţii de Transporturi, pe site-ul facultăţii transport.pub.ro şi pe pagina principală a site-ului Universităţii la secţtiunea “Ştiri”.

Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea programului Tabere Studenţeşti 2019

ANEXA 4 Fisa inscriere 2019.doc

 



Anunt SIMULARE Admitere

Ești în ultimii ani de liceu și ai nevoie de idei pentru a alege o facultate bună? Știi că cea mai sigură opțiune este aceea de a urma studiile unei universități de prestigiu? Ai primit multe sfaturi de la prietenii care au trecut cu brio examenele de admitere? Vrei să demonstrezi că informațiile acumulate până acum la școală îți vor asigura un viitor plin de realizări? 

Acum este șansa ta! Nu mai sta pe gânduri și înscrie-te la Simularea Examenului de Admitere 2019 pentru a-ți testa cunoștințele cu ajutorul Facultății de Transporturi și a Universității Politehnică București. Prin participarea la acest eveniment vei fi în avantaj din mai multe puncte de vedere. Astfel, vei avea ocazia de a trece prin experiența și emoțiile unei evaluări importante, vei ști la ce nivel te situezi și îți poți crea o viziune reală asupra adevăratul examen, timpul rămas fiind o oportunitate pentru a-ți aprofunda cunoștințele cât să reușești să ajungi la rezultatele dorite! 

Se vor desfășura două probe:
Algebră și Elemente de Analiză Matematică - sâmbătă, 20 aprilie (10:00-12:00)
Fizică sau Geometrie și Trigonometrie - duminică, 21 aprile (10:00-12:00)

 

Vă vom aștepta la fiecare probă începând cu ora 08:00, în Facultatea de Transporturi, holul JA.
Înscrierile se vor face pe baza unui formular din data de 20 martie. Vă mai rămâne doar să vă înscrieți, să alegeți proba de examen și să achitați o taxă de 15 RON/probă în ziua desfășurării examenului.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeErlm_oXZia63iQxgbAHzY_wCzoCfU0Oa3f2mrj8zecImI3w/viewform?usp=sf_link



ACHITAREA TAXEI DE REFACERE PENTRU DISCIPLINELE RESTANTE

DECIZIE PRIVIND ACHITAREA TAXEI DE REFACERE PENTRU DISCIPLINELE RESTANTE, AN UNIVERSITAR 2018-2019
Întrucat termenul de plată a taxei de refacere pentru disciplinele restante a fost depăşit, studenţii care nu au achitat refacerea disciplinelor pot achita doar în baza unei cereri aprobate de conducerea facultăţii, după ce a fost vizată de titularul disciplinei.

Termenul limită pentru achitarea taxelor în aceste condiţii este 29 martie 2019.
Cerere refacere disciplina restanta cu acordul prof. titular de disciplină (.docx)

Anunt verificare note

Toti studentii de la cursurile de licenta si master sunt rugati sa-si verifice situatia scolara din baza de date studenti.pub.ro si sa semnaleze secretariatului, pana cel tarziu joi, 7 martie 2019, eventualele greseli sau nelamuriri in ceea ce priveste notele obtinute si mediile de bursa.

Sesizarile depuse dupa aceasta data nu pot schimba situatia scolara a acestuia in vederea acordarii burselor.


Anunt taxe sem. II 2018-2019
Studentii înscriși pe locurile cu taxă sau care au de achitat refacerea disciplinelor nepromovate au obligația ca până la data de 4 martie 2019 să achite taxele și să prezinte la secretariatul facultății chitanța în original.
Cei care nu fac dovada achitării taxelor nu vor putea participa la activitățile școlare. (anunt.pdf)


Chestionar absolventi master
Masteranzii din anul al II-lea sunt rugati să completeze un scurt chestionar (3 minute). Informatiile furnizate prin acest chestionar ne sunt extrem de utile pentru a monitoriza gradul de angajabilitate al absolventilor facultatii noastre, promotia 2016. Rezultatele studiului ne vor ajuta sa adaptam cat mai bine programele de studiu la cerintele actuale ale pietei fortei de munca.
Chestionarul este disponibil aici. (Sau direct la urmatorul link: http://alumni.upb.ro/form/)




Planificarea sesiunii de examene
Planificarea sesiunii de examene se va depune la secretariatul facultatii pana la data de 29.11.2018


Abonamentele R.A.T.B.
Abonamentele R.A.T.B. se depun la secretariat păna la data de 15.01.2019

  • cerere (model-cerere ) . Pe verso - copii dupa cardul ACTIV si dupa chitantele RATB.
  • borderou documente justificative decontare transport studenti (model-borderou ). Numele in clar si semnatura pe borderou. Pe verso - copie dupa cardul ACTIV.
  • bon fiscal in original

Burse sociale - Master
In conformitatea cu Decizia Consiliului de Administratie din 30.10.2018, termenul de finalizare a listelor cu cei care obtin bursa pe semestrul I al anului universitar 2018-2019,a fost prelungit.

09.11.2018 - termen de depunere a cererilor/dosarelor de bursa (inclusiv bursa sociala)



Studentii din anii I si II master pot depune actele pentru bursa sociala pana vineri 09.11.2018 ora 13,00

 

- pentru studentii cu varsta pana la 26 ani, la stabilirea venitului se iau in calcul toate veniturile nete pe membru de familie, precizate in omen 3392 la art.14;

- pentru studentii cu varta intre 26 si 35 ani, venitul lunar mediu net al acestuia se va calcula tinand cont doar de veniturile personale ale acestuia si al persoanelor pe care le are in grija, precum copii, sotie etc., precizate in omen 3392 la art.14;


Curs master nivelul 2 modulul psihopedagogic

Proiectarea si managementul programelor educationale - vineri 26 oct, curs si aplicatii, sala BN 318, etaj 3 Rectorat

Tiularul de curs - lector univ. dr Elena Oliviana Epurescu


Verificare note in studenti.pub.ro

TOȚI STUDENȚII SUNT RUGAȚI SĂ ÎȘI VERIFICE NOTELE DIN BAZA DE DATE studenti.pub.ro ÎNAINTE DE A PRINTA CONTRACTUL. EVENTUALELE NECONCORDANȚE FAȚĂ DE SITUAȚIA ȘTIUTĂ DE STUDENT VA FI ADUSĂ LA CUNOȘTINȚĂ URGENT SECRETARIATULUI PÂNĂ CEL TÂRZIU LA 5 OCTOMBRIE 2018 .

DUPĂ ACEASTĂ DATĂ NU VOR PUTEA FI MODIFICATE ÎN VEDEREA STABILIRII SITUAȚIEI ȘCOLARE ȘI A MEDIEI DE BURSĂ.



Dosarele pentru acordarea burselor sociale
se depun până la data de 12.10.2018, la secretariatul facultatii.

Dosarele trebuie să conţină, după caz, următoarele acte: download


Contracte de studiu în anul universitar 2018-2019

Toţi studenţii de la învăţământul de licenţă şi master înscrişi în anul universitar 2018-2019 au obligaţia să semneze contractul de studiu pentru anul universitar 2018-2019 şi să îl depună la secretariatul facultăţii

Contractele de studii se completeaza pe studenti.pub.ro de catre fiecare student. Se tiparesc in doua exemplare (față-verso). Seful/Sefa de grupa preda contractele de studii si cererea de inscriere in anul universitar 2018-2019 la secretariatul Facultatii de Transporturi.

Disciplinele libere alese se platesc de catre student corespunzator punctelor de credit alocate disciplinei respective (mai multe informatii la secretara de an). Disciplinele din modulul psihopedagogic nu se platesc.

Studenţii care nu au depus până cel târziu la 15 octombrie 2018 contractele nu vor figura în cataloage, fiind exmatriculaţi.

Contractele se vor semna, sub indrumarea cadrului didactic desemnat de facultate, in dublu exemplar, si se vor preda cadrului didactic indrumator sau sefilor de grupa, pentru a fi depuse la secretariatul facultatii. Dupa semnarea de catre decanat, un exemplar va fi restituit studentului.

Studenţii care repetă anul cu taxă pe disciplină sau sunt înscrişi cu taxă de şcolarizare au obligaţia să depună şi contractul de studiu cu taxă. Contractele vor fi însoțite de chitanțele pentru disciplinele semestrului I care vor fi refăcute atât de studenții repetenți cât și de cei promovați care au de refăcut discipline nepromovate din anii mai mici.

De asemenea, se va completa Cererea de inscriere in anul universitar 2018-2019 : Cerere de inscriere (.docx) sau Cerere de inscriere (.odf)

Contractele vor fi tiparite fata-verso.



Ediția aniversară @BUZZCamp!

Te întrebi ce ți-au pregătit cei de la @Inspire Group în ediția aniversară @BUZZCamp? Pe lângă cei mai faini angajatori care vor să investească în dezvoltarea ta, au și orașe surpriză, dar și speakeri pe care i-ati îndrăgit de-a lungul timpului și care vor să fie alături de voi la gală. Pentru mai multe detalii și pentru înscriere --> https://goo.gl/PoFhNw

Anunt card - cont IBAN
Pentru acordarea burselor , decontarea abonamentelor RATB si a altor plati ce se va face de catre facultate, studentii de la licenta si master au obligatia sa aiba card la una din bancile: BCR, BRD, ING, BANCA TRANSILVANIA , RAIFFEISEN si sa isi descarce contul IBAN pe contul de student pana la data de 10 octombrie 2018 .

Anunt cerere de repetare

Cerere de repetare a anului cu taxa pe disciplina(.pdf)